מוצרי אריזה לתכשיטים

עגילים מעוצבים צבעוניים

אם גם אתם מעוניינים להפתיע את האדם האהוב עליכם עם תכשיט לרגל אירוע מיוחד חשוב שתהיו מודעים לכך שהאריזה שבו שמים את התכשיט לא פחות חשובה מהתכשיט עצמו. 

אם בעבר, הושקעה מחשבה מינימלית בכל הקשור אל האריזה של המתנה, בשלושת העשורים האחרונים חל מפנה וניתן לראות שרוב האנשים אינם מוותרים על אריזה מיוחדת המותאמת לסוג המתנה וסוג האירוע.  במאמר זה נפרט אודות חשיבותם של מוצרי אריזה לתכשיטים ונרחיב אודות הפרמטרים החשובים אותם יש לקחת בחשבון בעת בחירת אריזה זו או אחרת לתכשיט אותו רכשתם. 

קופסאות תכשיטים מיוחדות 

נכון לשנת 2020 הדרך האטרקטיבית והמקובלת ביותר להעניק לאדם יקר תכשיט היא באמצעות קופסה מיוחדת וייעודית לתכשיטים. קופסה אשר לעיתים תשמש את מקבל המתנה כקופסת אחסון של התכשיט לאורך שנים. הדרך שבה נארזת המתנה והקופסה בה שמים את התכשיט הפכו לדבר בלתי נפרד וכל אדם שעתיד לקבל מתנה מגיב קודם כל לאריזתה המיוחדת. האפשרויות המקובלות לאריזת תכשיטים כיום הם אותן קופסאות תכשיטים מיוחדות המוצעות במגוון רחב של צורות וגוונים ומיועדות לתכשיטים מסוגים שונים, כמו למשל  טבעות, עגילים, שרשראות וצמידים. 

מוצרי אריזה ממותגים לתכשיטים 

אם אתם עסק או חברה שמשווקת תכשיטים יש לכם אפשרות להציע ללקוחותיכם קופסאות תכשיטים ממותגות. כלומר, קופסאות שעליהן מוטבע הלוגו של העסק או הסלוגן שלו,  דבר אשר יאפשר לכם למתג באופן הטוב ביותר את העסק שלכם. נכון להיום יש עסקים רבים אשר מציעים ללקוחותיהם תכשיטים כמתנה לראש השנה, כמו למשל תליון מיוחד עם שרשרת שעליו חרוט 'שנה טובה' כמתנה לשנה החדשה וכן הלאה. אם אתם חברה אשר מעוניינת לפנק את העובדים באחד מחגי ישראל או לקראת השנה הלועזית, ולכן אתם מעוניינים להזמין כמות מסוימת של קופסאות תכשיטים, בררו האם החברה יכולה לספק לכם מוצרי אריזה לתכשיטים ללא עלות, באם אם מסכימים שעל המוצר יופיע הסלוגן או שם החברה. אפשרות שנייה אותו העסק יכול להציע ללקוחותיו היא מוצרי אריזה לתכשיטים עליהם מוטבעת הקדשה בהזמנה אישית של הלקוח.

בחירת מוצרי אריזה לתכשיטים

טרם ההחלטה על אותה קופסת תכשיטים אשר תתאים לתכשיט חשוב להכיר את אותם הפרמטרים שינחו אתכם בבחירה:

  • מטרה – יש לבחור אריזה למוצר המותאמת התאמה מלאה לסוג האירוע. 
  • מגדר – נכון להיום יש מוצרי אריזה בצבעים המותאמים למגדרים שונים, כך שיש לכם אפשרות בחירה, באם אתם מעוניינים.
  • גודל קופסאות תכשיטים מוצעות בטווח רחב של גדלים וניתן לבחור אריזה המתאימה לגודל התכשיט. 
  • חומר – יש לוודא שהחומר ממנו עשויה הקופסה חזק דיו ועמיד לאורך זמן. 

לסיכום,  בחירה נכונה של מוצרי אריזה לתכשיטים, תגרום למקבל המתנה שלכם להתרגש ולהסתקרן לקראת הבאות. בהצלחה!

להזמנת סדנת תכשיטים - דברי איתי

אוריה לוי

אוריה לוי

מפעילת סדנאות תכשיטים והבעלים של אמנות מתגלגלת. מאז שאני זוכרת את עצמי נמשכתי לעבודה בידיים, ליצירה ואומנות.