סדנאות לבת מצווה

סדנאות לנערות שחוגגות בת מצווה

 

כאשר אנו מקשיבים להורים וגם לילדות ומנהלים איתם שיחה על תכניות הבת מצווה, נראה שכולם מחפשים אחר משהו מיוחד ובעל תוכן ערכי. כולנו יודעים שמסיבת הבת מצווה היא אירוע סמלי ובעל משמעות עמוקה יותר מכל יום הולדת אחר. אבל מה אנחנו צריכים לעשות על מנת להפוך אותה לשונה? השאלה הזו מביאה אותנו לנושא של סדנאות לבת מצווה.

 

סדנאות לבת מצווה הן דרך אחרת לחגוג את האירוע. זוהי דרך אשר נותנת לו משמעות. סדנאות לבת מצווה אינן באות להחליף את מסיבת הבת מצווה המסורתית, אלא רק מעניקות עוד אפשרות. הן יכולות להתקיים במקביל לחגיגות הרגילות.

 

סדנאות לבת מצווה שמות את כלת בת המצווה במרכז, בכל זאת זהו היום המיוחד שלה. אך הן עושות זאת בצורה המקרבת בינה לבין חברותיה, מקרבת ומגבשת.

 

סדנאות לבת מצווה הן לא סתם עוד מסיבה, אלא הפעלה בעלת ערך, המרחיבה אופקים ומאפשרת לבנות ללמוד דברים חדשים, או להתנסות בחוויות חדשות, וזאת תוך כדי הנאה רבה. למעשה ההנאה והאווירה הנעימה וה"מסיבתית" היא חלק בלתי נפרד מהאירוע.

 

אחד הדברים המיוחדים בסדנאות לבת מצווה הוא האפשרות לבחור מתוך מגוון סדנאות ופעילויות, וליצור אירוע אשר מתאים לרצונות ותחומי העניין של כלת השמחה, ובמקביל מאפשר לכולן ליהנות מהחוויה.

 

רבות מהסדנאות מערבות יצירה כלשהי. חוויה של יצירה היא תמיד בילוי נעים וכולם יכולים ליהנות ממנו. לצורך הדוגמה זוהי יכולה להיות סדנת תכשיטים לבת מצווה, בה המשתתפים יתנסו בהכנת תכשיטים. סדנאות יצירה, מאפשרות לכל אחת מהבנות להתנסות ביצירה אישית ולבסוף גם לקבל בתור מזכרת את היצירה עצמה.

 

כאשר בוחרים סדנאות לבת מצווה, חשוב מאוד שאלו יהיו סדנאות המתאימות לכל המשתתפים ללא צורך בידע קודם. סדנאות תכשיטים שכבר הזכרנו, או סדנאות אחרות, חייבות להיות ברמה קלה אשר תאפשר לכל אחת להצליח גם אם אין לה שום ידע קודם וניסיון; מצד שני גם לא נרצה משהו קל וחובבני. הכוונה היא לתת לכל אחת מהבנות חוויה חיובית, אשר תעצים אותן, והתנסות שאף תשאיר אותן עם טעם לעוד. מי שתאהב את הסדנה תוכל בעתיד אם תרצה להתמקצע בנושא.

להזמנת סדנת תכשיטים - דברי איתי

אוריה לוי

אוריה לוי

מפעילת סדנאות תכשיטים והבעלים של אמנות מתגלגלת. מאז שאני זוכרת את עצמי נמשכתי לעבודה בידיים, ליצירה ואומנות.